مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:002020-04-26اقتصادي

انعقاد 17 قرارداد بورسی فروش فرآورده نفتی ستاره خلیج فارس در فروردین ماه


مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از 6 عرضه بورسی و انعقاد 17 قرارداد فروش فرآورده در فروردین سال جاری خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از 6 عرضه بورسی و انعقاد 17 قرارداد فروش فرآورده در فروردین سال جاری خبر داد.

محمدعلی دادور صبح امروز(هفتم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر، افزود: در فروردین ماه امسال 6 عرضه موفق در بورس انرژی داشته ایم که در پی آن 17 قرارداد بورسی به امضا رسیده است.

وی تصریح کرد: مجموع تناژ تحویلی در پی این 17 قرارداد 605 هزار تن فرآورده بود که این فرآورده ها شامل هوی اند، نفتای سبک و نفتای میانی می شدند.

وی ادامه داد: عرضه ی نفتای سبک با قیمت 45- دلار عرضه ای موفق و رکوردی تاریخی در بورس انرژی کشور به حساب می آید که در ماه اخیر شرکت نفت ستاره خلیج فارس موفق به ثبت آن شد.

دادور بیان کرد: در حرکتی مبدعانه از سوی شرکت نفت ستاره خلیج فارس بسته ای سوختی شامل نفتای سبک، نفتای میانی و برش سنگین تهیه و در بورس عرضه شد که امیدواریم این نوع عرضه در آینده نیز ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در پایان با اشاره به نام گذاری سال جاری و تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد جهش تولید در صنعت کشور، گفت: علی رغم ایجاد شرایط ویژه به تبع شیوع ویروس کرونا از تمام ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 17 قرارداد بورسی فروش فرآورده نفتی ستاره خلیج فارس در فروردین ماه

انعقاد 17 قرارداد بورسی فروش فرآورده نفتی ستاره خلیج فارس در فروردین ماه