مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-04-26بين الملل

اولین تظاهرات در تل آویو علیه طرح الحاق اراضی فلسطینی ها


ساکنان تل آویو برای اولین بار علیه طرح پیشنهادی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، رهبر حزب آبی-سفید برای الحاق اراضی فلسطینی ها در کرانه باختری به اراضی تحت اشغال این رژیم دست به تظاهرات زدند.

- ساکنان تل آویو برای اولین بار علیه طرح پیشنهادی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، رهبر حزب آبی-سفید برای الحاق اراضی فلسطینی ها در کرانه باختری به اراضی تحت اشغال این رژیم دست به تظاهرات زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، نزدیک به 1000 شهروند اسراییلی عصر شنبه در مرکز شهر تل آویو برای اولین بار در نوع خود در مخالفت با طرح پیشنهادی کابینه اسراییل برای الحاق بخش هایی از اراضی فلسطینی ها به حاکمیت خود تظاهرات به راه انداختند.

در این رابطه جنبش (حقوقی و غیردولتی) صلح اکنون توییت کرد: در تازه ترین اعتراض جنبش پرچم های سیاه ، مخالفان طرح الحاق در میدان رابین در مرکز تل آویو تظاهرات کردند.

این جنبش افزود: چنین اقداماتی دموکراسی ما را نابود می کنند باید مانع از اجرای طرح های نتانیاهو و گانتس برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری شویم.

پرچم های سیاه یک جنبش اعتراضی مردمی است که ماه گذشته برای اعلام مخالفت با مدیریت انحصاری کابینه نتانیاهو در بحران کرونا به راه افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین تظاهرات در تل آویو علیه طرح الحاق اراضی فلسطینی ها

اولین تظاهرات در تل آویو علیه طرح الحاق اراضی فلسطینی ها