مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:462020-04-26اجتماعي

رقابت، این بار در میدان مبارزه با کرونا


این روزها کرونا دغدغه اصلی در جامعه است مراکز درمانی و نقاهتگاه ها به میدانی برای رقابت در زمینه خدمت رسانی شده است، «فیروزه سلطان محمدی» ورزشکار معلول زنجانی نیز یکی از ورزشکاران زنجانی است که در جامه پرستاری به خدمت به بیماران مشغول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، تلویزیون فیلمی از هشت سال دفاع مقدس پخش می کند که پر است از صحنه هایی که رزمندگان در شرایط سخت پای ایمانشان لنگ نمی زند و از بازکردن میدان مین و تا زدن پل انسانی را به تصویر می کشد، پسر نوجوان با نگاه کردن به صفحه تلویزیون خطاب به مادرش می گوید، فیلمه مگه نه؟ مگه میشه آدم اینقدر از خود گذشتگی کنه! مادر اما می داند می شود و می گوید: توضیحش شاید سخت باشه ولی یه روز بهت ثابت میشه قهرمان های واقعی شبیه بقیه هستند و نیروی خارق العاده ندارن فقط قلب بزرگی واسه ایثار دارن.

به راستی قهرمانان چه شکلی هستند و چه ویژگی دارند؟ در دنیای واقعی نه خبری از بال های بزرگ هست، نه نقاب و شنل و نه قدرت پرواز و … در دنیای واقعی برای قهرمان بودن باید در ابتدا از خود گذشت و عبور کرد.

این روزها که بیماری کرونا در جهان شیوع یافته و به نحوی بیشتر کشورها را درگیر خود کرده است بار دیگر قهرمانان حقیقی چهره خود را از پس مردمی که سخت درگیر روزمرگی هستند نشان دادند، از زمان شیوع بیماری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت، این بار در میدان مبارزه با کرونا

رقابت، این بار در میدان مبارزه با کرونا