مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-26سياسي

امید های واهی که لیست امید به مردم داد چه بودند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماه ها و ایام پایانی دوره های 4 ساله نمایندگی مجلس یا ریاست جمهوری معمولا دوران پاسخگویی است و معمولا نمایندگانی که به صورت مستقل وارد بهارستان شده اند به صورت مستقل و جریانات سیاسی که به صورت تشکیلاتی توانسته اند .

- اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم با شعار های معیشتی و اقتصادی توانستند سبد رای اکثریت قاطع تهرانی ها را به خود اختصاص دهند و اکنون در پایان عمر این مجلس، ارائه گزارش عملکردشان به ویژه در این حوزه ها ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماه ها و ایام پایانی دوره های 4 ساله نمایندگی مجلس یا ریاست جمهوری معمولا دوران پاسخگویی است و معمولا نمایندگانی که به صورت مستقل وارد بهارستان شده اند به صورت مستقل و جریانات سیاسی که به صورت تشکیلاتی توانسته اند کرسی های بهارستان را تصاحب کنند، به صورت جریانی گزارش عملکرد می دهند و مبنای این گزارش دهی نیز وعده ها و شعار هایی است که در دوران تبلیغات توسط آن ها سر داده شده است.

این روزها، ایام پایانی مجلس دهم است و اصلاح طلبان این مجلس که توانسته بودند با عنوان لیست امید در دهمین انتخابات ریاست جمهوری تمام 30 کرسی پایتخت و بسیاری از کرسی های شهرستان ها را تصاحب کرده بودند در معرض پرسش افکار عمومی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید های واهی که لیست امید به مردم داد چه بودند؟

امید های واهی که لیست امید به مردم داد چه بودند؟