مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-26دانش

قلبی از هنر در روبات جیمزباند همه کاره / کره ای ها کفشدوزک آهنی طراحی کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، متخصصان روباتیک کره جنوبی روباتی ساخته اند که شبیه به جیمزباند همه کاره است، اما در سینه اش قلبی از هنر دارد، - دانشمندان کره جنوبی در حال ساختن روباتی شبیه به کفشدوزک هستند که همانند جیمزباند همه کاره بوده و در عین حال قلبی از هنر در سینه اش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، متخصصان روباتیک کره جنوبی روباتی ساخته اند که شبیه به جیمزباند همه کاره است، اما در سینه اش قلبی از هنر دارد، زیرا با کمک هنر اوریگامی ساخته شده است.

دانشمندان می گویند که این روبات را با الهام از حرکات ساده کفشدوزک و با کمک ساختار های اوریگامی ساخته اند تا بتواند با سرعت زیاد شروع به حرکت کند و در زمان لازم، در جای خود قفل شود.

در حالی که ساختار و بدنه این روبات نرم و منعطف است، به اندازه ای محکم است که بتواند در برابر نیرو های قدرتمند آئرودینامیکی در هوا مقاومت کند.

طراحی روباتیک مبتنی بر اوریگامی چیز جدیدی نیست، اما طراحی های معمولی بیشتر با سازه های سفت و سخت است و به همین دلیل این گونه روبات ها نمی توانند با سرعت زیاد حرکت کنند و همچنین برای حفظ ساختار خود به مکانیزم های اضافی نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلبی از هنر در روبات جیمزباند همه کاره / کره ای ها کفشدوزک آهنی طراحی کردند

قلبی از هنر در روبات جیمزباند همه کاره / کره ای ها کفشدوزک آهنی طراحی کردند