مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-26فناوري

اقداماتی جهت پیشگیری از نشت داده سازمان ها


عدم اتصال مستقیم پایگاه های داده به صورت مستقیم به شبکه اینترنت، دقت در راه اندازی پایگاه های داده و خودداری از نگهداری هرگونه نسخه پشتیبان از سیستم ها روی سرور وب از مواردی است که مرکز ماهر به عنوان اقدامات پایه ای جهت پیشگیری از نشت اطلاعات سازمان .

- عدم اتصال مستقیم پایگاه های داده به صورت مستقیم به شبکه اینترنت، دقت در راه اندازی پایگاه های داده و خودداری از نگهداری هرگونه نسخه پشتیبان از سیستم ها روی سرور وب از مواردی است که مرکز ماهر به عنوان اقدامات پایه ای جهت پیشگیری از نشت اطلاعات سازمان ها و کسب وکارها به آنها اشاره کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لو رفتن اطلاعات شخصی مربوط به کاربران تلگرامی به دلیل استفاده از نسخه های غیررسمی این اپلیکیشن و استفاده کنندگان از فروشگاه های آنلاین داخلی و حتی اطلاعات ثبت احوالی ایرانیان در روزهای ابتدایی فروردین ماه سال جاری، به یکی از مهم ترین و پرجنجال ترین اخبار تبدیل شد.

البته پس از نگرانی های کاربران درباره انتشار این اطلاعات، مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای) به عنوان یکی از زیرمجموعه های سازمان فناوری اطلاعات، اعلام کرد با رصد جهت کشف بانک های اطلاعاتی حفاظت نشده ، به صاحبان آن ها هشدار داده خواهد شد و در صورتی که ظرف مدت 48 ساعت، همچنان مشکل به قوت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقداماتی جهت پیشگیری از نشت داده سازمان ها

اقداماتی جهت پیشگیری از نشت داده سازمان ها