مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-26ورزشي

برای استفاده از تردمیل این نکات کلیدی را رعایت کنید


مدیرپایگاه قهرمانی و مرکز استعدادیابی استان کرمانشاه اخذ نظر یک کارشناس آگاه، استفاده صحیح، انتخاب دستگاه متناسب با وزن، جثه، قد و سن افراد، - برای استفاده از "تردمیل" این نکات کلیدی را رعایت کنید ایسنا/کرمانشاه مدیرپایگاه قهرمانی و مرکز استعدادیابی استان کرمانشاه اخذ نظر یک کارشناس آگاه، استفاده صحیح، انتخاب دستگاه متناسب با وزن، جثه، قد و سن افراد، برنامه تمرینی مناسب با جنسیت ورزشکار، تنظیم شیب بندی، پوشیدن کفش استاندارد و پوشش نخی را از نکات مهم برای تمرین ورزشی روی دستگاه تردمیل عنوان کرد.

محمود روشنی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به شیوع بیماری کرونا در دو ماه اخیر و توجه بیشتر مردم به ورزش کردن در خانه، اظهار کرد: هرچند بسیاری از مردم بدون تجهیزات چندانی در خانه ورزش انجام می دهند، اما برخی دیگر در منازلشان دارای تجهیزات ورزشی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت و اسکی فضایی هستند که از آنها استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه بسیاری این تصور را دارند که استفاده از این تجهیزات می تواند آسیب رسان باشد، اما اگر از آنها درست و اصولی استفاده کنیم، در سلامتی ما تاثیر زیادی خواهد داشت.

مدیر پایگاه قهرمانی استان کرمانشاه با بیان اینکه تردمیل از جمله تجهیزاتی است که استفاده از آن در خانه ها تا حدودی رایج تر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای استفاده از تردمیل این نکات کلیدی را رعایت کنید

برای استفاده از تردمیل این نکات کلیدی را رعایت کنید