مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:072020-04-26اقتصادي

صادرات 500هزار قطعه جوجه یکروزه از طریق بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان


مبین علی میر روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان این آمادگی را دارد میزان 120 هزار قطعه جوجه یکروزه را به کشورهای هدف صادر کند.

وی افزود: این مهم مورد استقبال تجار کشورهای همسایه قرار گرفته و تلاش داریم این محموله ها به محض ورود به بازارچه در کوتاه ترین زمان ممکن به تجار کشور مقابل تحویل داده شود.

مدیربازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: کشورهای همسایه بویژه افغانستان فرصت مطلوبی را برای فعالان تولید کننده جوجه یکروزه فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سیستان و بلوچستان دارای هفت بازارچه مرزی فعال شامل بازارچه های مرزی گمشاد و میلک در شهرستان هیرمند، بازارچه مرزی میرجاوه، بازارچه مرزی کوهک و جالق شهرستان سراوان، بازارچه مرزی پیشین شهرستان سرباز و بازارچه مرزی ریمدان شهرستان چابهار است.

علاوه بر این بازارچه های مرزی جدید بش دلبر، تخت عدالت و شاهگل به ترتیب در شهرستان های نیمروز، هیرمند و زهک، بازارچه بدوکی میرجاوه در شهرستان میرجاوه و بازارچه میل 46 در شهرستان سراوان نیز در این استان به تصویب هیات دولت رسیده و در مرحله آماده سازی قرار دارند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 500هزار قطعه جوجه یکروزه از طریق بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان

صادرات 500هزار قطعه جوجه یکروزه از طریق بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان