مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:072020-04-26سياسي

نقاهتگاه ها در نقاهت


از این رو مسوولان حوزه سلامت خراسان رضوی با شیوع بیماری کرونا در این استان از همان ابتدای راه اندازی نقاهتگاه ها برای بیماران بهبود یافته از کرونا در خانواده هایی که شرایط قرنطینه کردن ندارند را در اولویت برنامه های خود قرار دادند.

در 23 اسفند ماه سال گذشته اولین نقاهتگاه با همکاری سپاه امام رضا (ع) در مشهد برای بیماران بهبود یافته از کرونا راه اندازی شد.

پس از آن مسوولان ستاد پیشگیری از کرونا در خراسان رضوی از قابلیت افزایش تخت های نقاهتگاهی در مشهد و استان خراسان رضوی خبر دادند به طوری که استاندار خراسان رضوی به عنوان رییس این ستاد در فروردین ماه امسال اعلام کرد: 25 هزار تخت نقاهتگاهی برای بیماران مبتلا به کرونا در این استان آماده است.

علیرضا رزم حسینی در رزمایش دفاع بیولوژیک قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: 20 هزار تخت از این نقاهتگاه ها در شهر مشهد و پنج هزار تخت در دیگر شهرهای این استان برای بیماران بهبود یافته از کرونا اختصاص داده شده است.

به رغم تمامی تدابیر و تلاشهای انجام شده و حتی پیش بینی برنامه های فرهنگی و رایگان بودن تمامی خدمات در نقاهتگاه ها، اکنون که افزون بر دو ماه از شیوع بیماری کرونا در خراسان رضوی و کشور می گذرد مسوولان می گویند بیماران از این مراکز برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاهتگاه ها در نقاهت

نقاهتگاه ها در نقاهت