مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-04-26اجتماعي

پویش «هر دانش آموز یک نیکوکار» در جهرم اجرا می شود


مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم گفت: در راستای کمک مومنانه به دانش آموزان نیازمند، پویش «هر دانش آموز، یک نیکوکار» در جهرم اجرا می شود.

- جهرم- مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم گفت: در راستای کمک مومنانه به دانش آموزان نیازمند، پویش هر دانش آموز، یک نیکوکار در جهرم اجرا می شود.

فرشید میرزایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی جهرم با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در ماه رمضان برگزار می شود.

وی افزود: در این ماه مبارک دانش آموزان نیازمند چشم به انتظار کمک هستند و چه زیباست که این کمک از طرف دوستان و همکلاسی ها خود باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم گفت: پویش هر دانش آموز، یک نیکوکار در سطح شهر جهرم اجرا می شود و دانش آموزان می توانند با کمک های نقدی و غیرنقدی خود در این پویش شرکت کنند.

میرزایی خاطرنشان کرد: کمک های نقدی دانش آموزان نیکوکار برای تهیه بسته های معیشتی و غذایی ویژه خانواده ها و دانش آموزان نیازمند است.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم بیان داشت: دانش آموزان می توانند در حد توان خود حتی با پنج هزارتومان در این پویش شرکت کنند و هیچ محدودیتی در مبلغ وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «هر دانش آموز یک نیکوکار» در جهرم اجرا می شود

پویش «هر دانش آموز یک نیکوکار» در جهرم اجرا می شود