مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-04-26اقتصادي

تثبیت قیمت دوره های آمادگی غواصان در شرایط کرونایی


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: امسال قرار بود قیمت دوره های آمادگی غواصان که طی 4 سال گذشته تغییری در آن ایجاد نشده بود، 20 درصد افزایش پیدا کند که به دلیل شرایط پیش آمده و با موافقت اعضای هیات رییسه و روسای هیات های ورزشی قیمت ها تغییر نخواهد کرد.

- رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: امسال قرار بود قیمت دوره های آمادگی غواصان که طی 4 سال گذشته تغییری در آن ایجاد نشده بود، 20 درصد افزایش پیدا کند که به دلیل شرایط پیش آمده و با موافقت اعضای هیات رییسه و روسای هیات های ورزشی قیمت ها تغییر نخواهد کرد.

ایلخان نوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری کلیه کلاسهای آمادگی غواصان به صورت آنلاین در شرایط کرونایی اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و برای این که از برنامه های پیش بینی شده در سال جاری عقب نمانیم سعی کردیم کلیه کلاس های آمادگی منجیان غریق و برنامه های فدراسیون را به صورت آنلاین برگزار کنیم تا خللی در برگزاری دوره های آمادگی نداشته باشیم.

وی همچنین از برگزاری نشست فدراسیون جهانی نجات غریق با اعضای کمیسیون ورزش در 20 اردیبهشت خبر داد و گفت: این نشست قرار است به صورت آنلاین برگزار شود که در حاشیه نشست روسای کمیسیونهای ورزشی، دبیر و اعضای کمیسیون مشخص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت قیمت دوره های آمادگی غواصان در شرایط کرونایی

تثبیت قیمت دوره های آمادگی غواصان در شرایط کرونایی