مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-04-26سياسي

روسای برخی دانشگاه ها به روسای دانشگاه های بزرگ جهان نامه نوشتند


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: برخی روسای دانشگاهها در نامه ای به روسای دانشگاههای بزرگ به تحریم ها در زمان شیوع ویروس کرونا اعتراض کرده و خواستار اقدام جامعه نخبه جهانی شدند.

- حسین سالارآملی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامه نگاری برخی از روسای دانشگاه ها به روسای دانشگاهای بزرگ دنیا گفت: روسای دانشگاه های تربیت مدرس، امام خمینی (ره) قزوین، پژوهشگاه پلیمر و پتروشمی و دانشگاه فنی و حرفه ای هر کدام به روسای دانشگاه های کشورهایی که با آنها مراودات علمی دارند، نامه ای نوشتند.

وی ادامه داد: این روسا در این نامه ها به حرکت های غیر بشردوستانه برخی از کشورها و ایجاد ظلم مضاعف در برابر ملت ایران در زمان شیوع ویروس کرونا و برقراری تحریم ها اعتراض کردند و خواستار این شدند که جامعه نخبه جهانی برای مقابله با این حرکت ها اقدام کنند و خواستار برطرف شدن ظلم مضاعف بر مردم مسلمان کشور ما شدند.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل افزود: این روسا در نامه های خود تاکید کردند، ما خواستار توسعه مراودات علمی هستیم و تحریم ها ظلم مضاعفی بر ملت ایران به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا است و این تحریم ها خلاف تمام مقررات بین المللی و حقوق بشر است باید جامعه نخبه جهانی در مقابل این موضوع مقاومت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای برخی دانشگاه ها به روسای دانشگاه های بزرگ جهان نامه نوشتند

روسای برخی دانشگاه ها به روسای دانشگاه های بزرگ جهان نامه نوشتند