مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-04-26سياسي

هیات رییسه، مجلس را قفل کرده و اجازه اظهار نظر به نمایندگان نمی دهند


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد از هیات رییسه گفت: متاسفانه نواب رییس در نبود علی لاریجانی، مجلس را قفل کرده و اجازه اظهار نظر به نمایندگان نمی دهند.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بعد از آنکه علی لاریجانی به دلیل ابتلا به کرونا مجبور به قرنطینه خانگی است فرمان اداره مجلس در دست آقایان پزشکیان و مصری افتاده است.

در صورتی که آنها تسلط لازم را بر آیین نامه مجلس و قانون اساسی ندارند.

وی گفت: وقتی آقای پزشکیان و یا مصری اداره مجلس را بر عهده می گیرند اجازه اخطار و تذکر را به نمایندگان مجلس نمی دهند در حالی که آنها چون مسلط به مباحث حقوقی نیستند با مدیریت غلط مجلس را قفل می کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بعد از آنکه هفته گذشته در دو روز متفاوت مباحث مختلف و بسیار مهمی در مجلس مطرح شد که می توانم به گزارش سایت قطره و به نقل ازتفریغ بودجه سال 98 اشاره کنم تعداد زیادی از نمایندگان خواهان تذکر و اخطار بودند اما اداره کنندگان مجلس اجازه چنین کاری را ندادند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کنندگان مجلس باید اطلاعات خود را از آیین نامه داخلی مجلس و همچنین مباحث حقوقی و قانون اساسی افزایش داده و مانع بیان تذکرات و اخطارها و اظهارنظرات مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات رییسه، مجلس را قفل کرده و اجازه اظهار نظر به نمایندگان نمی دهند

هیات رییسه، مجلس را قفل کرده و اجازه اظهار نظر به نمایندگان نمی دهند