مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-04-26ورزشي

ترافیک سنگین برای کرسی یک هیأت ورزشی!/ رقابت داغ برای تصدی پست ریاست «هیأت همگانی»


با اعلام اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و با فراخوان ثبت نام کاندیداهای ریاست هیأت ورزش های همگانی استان تاکنون 9 نامزد برای رسیدن به کرسی این هیأت ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تا پایان زمان ثبت نام برای پست ریاست هیأت همگانی تاکنون 9 نفر برای رسیدن به این صندلی داغ ثبت نام کردند که در نهایت و تأیید اداره کل، اسامی نهایی آنان و کسانی که شرایط حضور در انتخابات را دارند اعلام خواهد شد.

اما طبق اخبار موثق طی مدت زمان اعلام شده برای ثبت نام، آقایان یونس برهم، صمد حمزه ای، اسماعیل بواشه، جعفر غلامزاده، روزبه زابلی، مهدی مسیحی، احمد محمدحسینی، مهدی هوشیار و خانم رقیه زاهدی توانستند برای رسیدن به کرسی این هیأت و نشستن چهار ساله بر آن ثبت نام اولیه را انجام دهند.

هرچند انتخابات هیأت ورزش های همگانی باید در اوایل اسفند سال گذشته برگزار می شد اما با پایان یافتن دو دوره ریاست کیانوش جهانبخش و عدم اعلام آمادگی وی برای ادامه کار در این هیأت، اداره کل این انتخابات را در زمان مقرر برگزار نکرد تا یونس برهم به عنوان سرپرست هیأت تا زمان برگزاری انتخابات و مشخص شدن رییس جدید، هدایت آن را به عهده بگیرد.

از نکات قابل توجه در ثبت نام کاندیداها می توان به حضور یونس برهم اشاره کرد که پس از تحویل گرفتن هیأت اشاره کرده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین برای کرسی یک هیأت ورزشی!/ رقابت داغ برای تصدی پست ریاست «هیأت همگانی»

ترافیک سنگین برای کرسی یک هیأت ورزشی!/ رقابت داغ برای تصدی پست ریاست «هیأت همگانی»