مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-04-26اجتماعي

طرح مبارزه با جوندگان موذی توسط شهرداری دزفول آغاز شد


طرح مبارزه با جوندگان موذی از شامگاه شنبه (ششم اردیبهشت ماه سال 99) در دزفول آغاز شد و به مدت یک ماه ادامه دارد.

- دزفول- شهردار دزفول گفت: طرح مبارزه با جوندگان موذی از شامگاه شنبه (ششم اردیبهشت ماه سال 99) در دزفول آغاز شد و به مدت یک ماه ادامه دارد.

محمدعلی دوایی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح مبارزه با جوندگان موذی از شامگاه شنبه (ششم اردیبهشت ماه سال 99) توسط شهرداری دزفول آغاز شد و به مدت یک ماه در همه مناطق دزفول این طرح ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به منظور اطلاع رسانی و هشدار به شهروندان در خصوص رعایت نکات بهداشتی و ایمنی علاوه بر نصب بنر در سطح شهرستان در محلاتی که عملیات مبارزه با جوندگان صورت می گیرد نیز بنر نصب می شود، همچنین به منظور اطلاع رسانی بیشتر در خصوص اجرای این طرح، از طریق رسانه ها و رادیو شهری به شهروندان اعلام می شود.

شهردار دزفول عنوان کرد: به منظور از بین بردن جوندگان موذی که باعث بروز مشکلات بهداشتی برای شهروندان می شوند از یک سم ویژه و روش زنده گیری استفاده می شود.

دوایی فر گفت: از شهروندان انتظار می رود به منظور همکاری با ما در اجرای اصولی و صحیح این طرح از ریختن پسماند مواد غذایی در آب روها، جوی ها و فاضلاب ها به مدت یک ماه خودداری کنند و به فرزندان خود آموزش دهند که از تماس با لاشه های مردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مبارزه با جوندگان موذی توسط شهرداری دزفول آغاز شد

طرح مبارزه با جوندگان موذی توسط شهرداری دزفول آغاز شد