مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-04-26اقتصادي

هوشمند سازی ساختارها و تقابل با رانت و فساد در اولویت وزارت جهاد کشاورزی


هوشمند سازی ساختارها و تقابل با رانت و فساد در همه سطوح، سرلوحه اقدامات وزارت جهاد کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، کاظم خاوازی در نشست شورای مدیران این وزارتخانه، دستیابی به جهش تولید را وظیفه ای دشوار دانست و افزود: توجه به تکالیف قانون برنامه ششم توسعه و طرح های اقتصاد مقاومتی از مهم ترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری است.

وی با بیان این که تحقق شعار جهش تولید نیازمند تقویت و جهش در اراده است، تصریح کرد: لازم است همه زیربخش های تخصصی برای دستیابی به این هدف برنامه ریزی و با اهمیت دادن به نظام پیشنهادها و ایده پردازی برای انجام کارهای خلاقانه اقدام کنند.

وزیر جهاد کشاورزی، توسعه و تقویت زنجیره های تولید بخش کشاورزی را از جمله راهکارهای حل مشکلات بخش کشاورزی عنوان و تصریح کرد: در شرایط فشار تحریم ها باید بتوانیم بازار و تجارت جهانی محصولات کشاورزی را برای تصمیم سازی به طور مداوم رصد و پایش کنیم.

خاوازی اظهار کرد: مردم توقع دارند امنیت غذایی داشته باشند و تولید کننده ها نیز توقع دارند زمینه برای تولید و افزایش بهره وری برای آنان فراهم باشد، بنابراین لازم است همه برنامه ریزی ها بر اساس دانش و فناوری و تعادل بخشی به این دو اصل صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمند سازی ساختارها و تقابل با رانت و فساد در اولویت وزارت جهاد کشاورزی

هوشمند سازی ساختارها و تقابل با رانت و فساد در اولویت وزارت جهاد کشاورزی