مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-04-26سياسي

یک فوریت طرح اعطای تسهیلات به کارگران شهرداری تهران که دچار کرونا شدند


اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت طرحی را تصویب کردند که به موجب آن به کارگرانی که در شهرداری تهران در حین انجام وظایف محوله دچار کرونا شدند تسهیلاتی ارائه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورا طرحی را در خصوص اعطای تسهیلات تشویقی به کارگران شهرداری تهران ارائه دادند که براین اساس به این افرادی که در حین انجام وظایف محوله، به بیماری کرونا مبتلا شدند، تسهیلاتی داده می شود.

درادامه احمد مسجد جامعی به عنوان طراح این پیشنهاد گفت: این طرح برای جبران خدمات افرادی است که در خط مقدم کرونا قرار دارند.

وی با بیان این که در خصوص خدمات جامعه پزشکی تبلیغات زیادی شد؛ اما به نظر می رسد درخصوص حوزه فعالیت های شهری کم لطفی شده است و نقش بی بدیل برخی از کارگران همچون پاکبانان نادیده گرفته شده است، گفت: درست است که این افراد پاداش معنی اقدامات خود را دریافت می کنند اماباید یک پاداش مالی برای کارکنانی که دراین شرایط دشوار در خط مقدم قرار دارند نیز درنظر گرفته شود.

مسجدجامعی با بیان اینکه در بهشت زهرا(س) حتی بستگان افرادی که به دلیل کرونا فوت شده اند از مشایعت و بدرقه مردگان اِبا دارند، تصریح کرد: اسناد نشان می دهد که 50 سال پیش انجمن شهر از مسئولان شهرداری درخواست کرد که ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فوریت طرح اعطای تسهیلات به کارگران شهرداری تهران که دچار کرونا شدند

یک فوریت طرح اعطای تسهیلات به کارگران شهرداری تهران که دچار کرونا شدند