مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-04-26اقتصادي

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در همدان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمودرضا رسولی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از چهارم اردیبهشت ماه تا چهارم خردادماه و در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه رمضان، مراکز عرضه مواد خام دامی استان همدان توسط کارشناسان دامپزشکی بازرسی می شوند، گفت: هدف از این بازدیدها بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع رسانی عمومی است.

رسولی در ادامه از تشکیل و تجهیز 37 اکیپ بازرسی ثابت و سیار در سطح استان همدان برای کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی گفت: با توجه به افزایش مصرف فرآورده های خام دامی در این ماه مبارک و تأمین امنیت غذایی مصرف کنندگان از تولید تا مصرف، برنامه ریزی منسجم در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در استان همدان 14 اکیپ ثابت و 23 اکیپ سیار تشکیل شده است.

رسولی اظهار داشت: در این طرح از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشی ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، سردخانه ها، کشتارگاه های دام و ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در همدان

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در همدان