مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-26فرهنگي

برگزاری جشنواره «رمضان، دانشجو و معنویت» در کردستان


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری جشنواره دانشجویی تحت عنوان «رمضان، دانشجو و معنویت» در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری جشنواره دانشجویی تحت عنوان رمضان، دانشجو و معنویت در سطح استان خبر داد.

مجید آوج، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان به منظور بهره مندی بیشتر دانشجویان از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ رمضان جشنواره دانشجویی تحت عنوان رمضان، دانشجو و معنویت را در سطح استان کردستان برگزار می کند.

وی افزود: در این راستا علاقه مندان می توانند از اجرای خود در محورهای تلاوت قرآن کریم، دف نوازی و مداحی، دعا و نیایش، اذان و نماز و سفره های افطاری و سحر، عکس و فیلم تهیه کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان ماه مبارک رمضان سال جاری بوده است که در پایان آثار برگزیده، تجلیل می شوند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری خبرگزاری ایکنای کردستان، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، اداره اوقاف و امور خیریه استان، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر نماینده ولی فقیه در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «رمضان، دانشجو و معنویت» در کردستان

برگزاری جشنواره «رمضان، دانشجو و معنویت» در کردستان