مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:272020-04-26اقتصادي

آخرین اقدامات بیمه سلامت برای بیماران کرونایی/500 هزار نفر بیمه رایگان شدند


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اقداماتی که برای بیماران کرونایی انجام شده است، گفت: 90 درصد هزینه های درمانی این بیماران از سوی سازمان پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طاهر موهبتی در نشست خبری امروز در خصوص اقداماتی که در سال 98 انجام شد، گفت: سازمان الکترونیک یکی از پروژه هایی بود که باعث ایجاد پایگاه برخط بیمه شدگان شد که بر اساس آن، اطلاعات بیمه شدگان سازمان های مختلف مانند تأمین اجتماعی به صورت آنلاین برای اولین بار در این پایگاه قرار گرفته است و مفهوم آن، این است که دیگر هیچ همپوشانی ایجاد نخواهد شد.

وی ادامه داد: در هیچ دفتر پیشخوانی بدون کنترل با سایر بیمه ها، دفترچه بیمه صادر نمی شود مگر آنکه پایگاه های دیگر اطلاعات خود را به سرعت وارد نکنند و باعث شوند چند همپوشانی کوچک ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمامی بیمارستان های دولتی رسیدگی به اسناد پزشکی به صورت الکترونیک انجام می شود، گفت: اسناد دو میلیون و 660 هزار پرونده بستری بررسی شده و در حال حاضر 80 درصد اسناد پزشکی به صورت الکترونیکی پرداخت می شود.

موهبتی تأکید کرد: در سال 99 تمام بیمارستان های غیردولتی نیز امکان رسیدگی اسناد پزشکی به صورت الکترونیکی را خواهند داشت که این امکان تا پایان سال فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات بیمه سلامت برای بیماران کرونایی/500 هزار نفر بیمه رایگان شدند

آخرین اقدامات بیمه سلامت برای بیماران کرونایی/500 هزار نفر بیمه رایگان شدند