مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-04-26فرهنگي

برگزاری فعالیت های قرآنی مجازی در مؤسسه غدیر گچساران


مدیر مؤسسه قرآنی غدیر گچساران گفت: این مؤسسه با همکاری دیگر ادارات فرهنگی، برنامه های قرآنی را در ماه رمضان در فضای مجازی برگزار می‎کند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر مؤسسه قرآنی غدیر گچساران گفت: این مؤسسه با همکاری دیگر ادارات فرهنگی، برنامه های قرآنی را در ماه رمضان در فضای مجازی برگزار می‎کند.

سعید محمودی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این مؤسسه با همکاری اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد، فعالیت های قرآنی را در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برگزار می‎کند.

وی تفسیر سوره مریم، نهج البلاغه 30 حکمت، صحیفه سجادیه، شرح دعاهای ماه مبارک رمضان در لایو اینستاگرام با موضوعات مهدویت، تفسیر، تدبر و .

را از برنامه های اجرایی عنوان کرد.

مدیر مؤسسه قرآنی غدیر با بیان اینکه مسابقات قصه گویی قرآنی ویژه کودکان زیر 15 سال، ترتیل در رده سنی زیر 16 سال و اذان در رده سنی زیر 30 سال از سایر این برنامه هاست تصریح کرد: علاقه مندان کلیپ حداکثر سه دقیقه ای ضبط و ارسال کنند و در هر رشته 5 نفر برگزیده می شوند.

محمودی آخرین مهلت ارسال آثار را 30 اردیبهشت ماه اعلام و بیان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09173182387 تماس بگیرند و یا به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری فعالیت های قرآنی مجازی در مؤسسه غدیر گچساران

برگزاری فعالیت های قرآنی مجازی در مؤسسه غدیر گچساران