مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-04-26سياسي

رزمایش کمک مومنانه برگ زرین دیگری برای ملت ایران است


فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: رزمایش کمک مومنانه با مشارکت ارزشمند مردم برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار ملت ایران خواهد افزود.

- سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در حاشیه توزیع 22 هزار سبد غذایی بین نیازمندان استان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و با یادآوری تاکید و فرمان مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری رزمایش مومنانه گفت: با توجه به اینکه ملت ما مردم مؤمن و ایثارگری هستند که در عرصه های مختلف انقلاب حضوری مؤثر و داوطلبانه داشته اند در لبیک به ندای حضرت آقا در خصوص رزماش مومنانه هم پای کار آمدند.

وی افزود: در حال حاضر در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری برای اجرای رزمایش مومنانه انسجام و وحدت بسیار خوبی بین تمام مسئولان دستگاه ها و نهادها در استان برقرار است.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: در راستای اجرای دقیق فرمایش مقام معظم رهبری پایگاه های بسیج و مساجد کار شناسایی دقیقی برای شناسایی نیازمندان را در سطح استان انجام داده اند تا هیچ نیازمندی از کمک ها باز نماند.

سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: با کمک مسئولان و خیرین در مرحله اول 22 هزار بسته سبد غذایی آماده و بسته بندی شده است که توزیع آن امروز در سطح استان از طریق پایگاه های بسیج و مساجد شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه برگ زرین دیگری برای ملت ایران است

رزمایش کمک مومنانه برگ زرین دیگری برای ملت ایران است