مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-04-26سياسي

جشنواره کتابخوانی رضوی با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی از برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در استان خبر داد.

-  مهدی ثامنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:  تعطیلی کتابخانه های عمومی بر اساس سیاست های ستاد ملی مبارزه با کرونا، مسئله دسترسی اعضای کتابخانه های عمومی به کتاب را تحت الشعاع قرار داد که پس از انعقاد تفاهم نامه ای با دست اندرکاران اپلیکیشن طاقچه، مقرر شد امکاناتی ویژه برای اعضای منتخب کتابخانه های عمومی به خدمات الکترونیکی این اپلیکیشن فراهم شود.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی ترویجی کتابداران استان در ایام تعطیلی کتابخانه های عمومی، بیان کرد: ایجاد شبکه کتاب خوانان در پیام رسان بومی بله و فعالیت کتابداران با ارائه فعالیت های فرهنگی و ترویجی در فضای مجازی از جمله تصمیماتی بود که با همت و تلاش کتابداران، با موفقیت در حال اجرا است.

ثامنی همچنین به دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و گفت: علی رغم تعطیلی کتابخانه های عمومی با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، امکان مشارکت شهروندان در بخش های مختلف این جشنواره فرهنگی فراهم شده است.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، خانواده ها و علاقه مندان گروه های مختلف سنی می توانند در این ایام با حضور در این جشنواره کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره کتابخوانی رضوی با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برگزار می شود

جشنواره کتابخوانی رضوی با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برگزار می شود