مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:072020-04-26سياسي

رزمایش کمک مومنانه در قزوین دارای تنوع خدمات است


سردار محمد شاهرخی روز یکشنبه در مراسم توزیع مرحله اول بسته های معیشتی که در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: تنوع کمک های مردمی در این طرح، یادآور دوران جنگ و خدمات داوطلبانه اقشار مختلف جامعه است و ایثار و مجاهدت و از خودگذشتگی مردم را در آن دوره تداعی می کند.

شاهرخی گفت: در اجرای رزمایش کمک مومنانه، خطاب مقام معظم رهبری در کنار دولت، خود مردم بودند تا با استفاده از تمامی ظرفیت ها وارد عمل شوند و برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا گام های بلندی بردارند.

وی اضافه کرد: به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری ستاد کمک های مومنانه در استان راه اندازی شد و امروز در مرحله اول این طرح، 22 هزار بسته معیشتی که با استفاده از ظرفیت سیستم اداری، سازمان های مردم نهاد و خیران در سراسر استان جمع آوری شده بود میان مردم اقشار نیازمند توزیع گردید.

شاهرخی با اشاره به نحوه توزیع این بسته ها در سراسر استان، گفت: هیاتی در هر محله تشکیل شده و بعد از شناسایی افراد نیازمند، بسته های معیشتی را از طریق مساجد، پایگاه ها، گروه های معتمد و .

در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار می دهد.

مراحل دوم و سوم کمک های مومنانه استان شامل توزیع بسته های معیشتی همزمان با ولادت فرخنده امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر در استان صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه در قزوین دارای تنوع خدمات است

رزمایش کمک مومنانه در قزوین دارای تنوع خدمات است