مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-04-26سياسي

3500 خانواده نیازمند مهدی شهر برای دریافت کمک معیشتی شناسایی شدند


فرمانده سپاه مهدی شهر بابیان اینکه هشت هزار بسته معیشتی ماه مبارک رمضان در این شهرستان توزیع می شود، گفت: سه هزار و 500 خانواده نیازمند برای دریافت کمک معیشتی شناسایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن ذوالفقاری ظهر یک شنبه آغاز رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه مهدی شهر با حضور فرماندار و امام جمعه این شهر ضمن بیان اینکه هشت هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان توزیع می شود، ابراز داشت: ارزش هر بسته که کار توزیع آن ها از امروز یک شنبه آغاز شد بین 160 الی 200 هزار تومان متغیر است.

وی ضمن بیان اینکه مرحله دوم از ولادت امام حسن (ع) تا عید فطر ادامه خواهد داشت، افزود: تاکنون سه هزار و 625 بسته معیشتی تهیه شده است که این کمک ها تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم دارد.

فرمانده سپاه مهدی شهر بابیان اینکه در کل کمک هایی که جمع آوری شده 13 میلیارد و 826 میلیون و 500 هزار ریال برآورد می شود، ابراز داشت: تلاش شد تا در کنار اهدای بسته های معیشتی کار فرهنگی نیز انجام شود که چاپ نشریه و اهدای آن به خانواده ها همراه با اعمال ماه مبارک رمضان و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی ازجمله آن ها خواهد بود.

امام جمعه مهدی شهر نیز در این جلسه ضمن تقدیر از خیران مهدی شهر که همراه با سپاه و مساجد به میدان آمدند، در ادامه تصریح کرد: در کل استان سمنان 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 خانواده نیازمند مهدی شهر برای دریافت کمک معیشتی شناسایی شدند

3500 خانواده نیازمند مهدی شهر برای دریافت کمک معیشتی شناسایی شدند