مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:272020-04-26ورزشي

تلاش آذربایجان غربی برای میزبانی جام باشگاه های کشتی جهان


سعید خوشبخت در گفت گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: یکی از اساسی ترین کارها در هیات کشتی کشتی استان استفاده از نیروهای جوان و کاربلد در کنار پیشکسوتان با تجربه است که با همدلی برای پیشرفت کشتی استان تلاش می کنیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاشمان این است با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین استاندار آذربایجان غربی و شهردار ارومیه که حامی همیشگی ورزش است بتوانیم میزبان لیگ جام باشگاهی جهان باشیم که به نظرم یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی خواهد بود که در آذربایجان غربی برگزار می شود و این اقدام برای نخستین بار در طول تاریخ کشتی استان رقم خواهد خورد.

سرپرست هیات کشتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام رایزنی ها و مقدمات میزبانی باشگاه های جهان انجام شده، ادامه داد: در این رقابت ها یک تیم هم به عنوان میزبان از استان آذربایجان غربی حضور خواهد داشت.

خوشبخت تصریح کرد: با انتخاب مسئول لیگ کشتی هیات استان تمام تلاشمان برگزاری مداوم مسابقات نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است که بتوانیم نفرات برتر را در لیگ های پایه کشوری در رشته فرنگی و رشته آزاد با حمایت اسپانسرهای مالی که صحبت کردیم شرکت دهیم.

سرپرست هیات کشتی آذربایجان غربی افزود: استعدادیابی حلقه مفقوده سالهای گذشته بود که امسال با تمام توان و حمایت از استع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آذربایجان غربی برای میزبانی جام باشگاه های کشتی جهان

تلاش آذربایجان غربی برای میزبانی جام باشگاه های کشتی جهان