مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-04-26اجتماعي

طوفان در پلدختر/ برق 12 روستا قطع شد


طوفان برق 12 روستای این شهرستان را قطع کرد.

- ایسنا/لرستان مدیر توزیع برق پلدختر گفت: طوفان برق 12 روستای این شهرستان را قطع کرد.

طاها منتش پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: به دنبال وزش بادهای شدید و گرد و خاک، برق 12 روستای شهرستان پلدختر قطع شد.

وی ادامه داد: این طوفان باعث شکستگی پایه های برق، دررفتگی سیم، شکستن درختان بر روی شبکه برق روستاهایی از جمله سراب حمام، هلوش، اسلام آباد و .

شد.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل گستردگی و به هم پیوستگی شبکه های برق، هرگونه اتصال و برخورد اشیاء به شبکه ها موجب قطع برق می شود، اظهار کرد: برای رفع مشکل برق این دوازده روستا، 7 اکیپ عملیاتی شرکت تا ساعت 4 بامداد امروز مشغول فعالیت بودند و شبکه برق را پایدار کردند.

متش پور با بیان اینکه قطعی های برق این روستاها به صورت مکرر بود، تصریح کرد: علی رغم وزش تندباد و توفان خوشبختانه برق دو شهر معمولان و پلدختر با قطعی مواجه نشد.

مدیر توزیع برق پلدختر اضافه کرد: شرایط نامساعد جوی خارج از کنترل است لذا توصیه ما به مردم در این گونه شرایط داشتن سعه صدر، رعایت مسائل ایمنی و دوری از تجهیزات برقی است.

متش پور با بیان اینکه توصیه می شود مردم وسایل برقی خود را در صورت امکان تا رفع بحران از مدار خارج کنند، اظهار کرد: از مشترکین خواهشمندیم به محض دیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان در پلدختر/ برق 12 روستا قطع شد

طوفان در پلدختر/ برق 12 روستا قطع شد