مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-04-26اقتصادي

بومی سازی شیرآلات هوشمند مورد نیاز صنعت نفت و گاز


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با کسب دانش فنی ساخت شیرآلات پیشرفته هوشمند در صنعت نفت و گاز علاوه بر رقابت با نمونه های وارداتی موفق به صادرات این محصول به برخی از کشورهای اروپایی شده است.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با کسب دانش فنی ساخت شیرآلات پیشرفته هوشمند در صنعت نفت و گاز علاوه بر رقابت با نمونه های وارداتی موفق به صادرات این محصول به برخی از کشورهای اروپایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد گلستانه مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: در آغاز فعالیت های این شرکت تلاش شد تا با روش های مهندسی معکوس، اقدام به تأمین قطعات یدکی و برخی تجهیزات در راستای کاهش آلودگی های ناشی از فرآیندهای تولید انرژی و سوخت و همچنین رفع نیازهای بدون پاسخ مانده در حوزه کنترل هوشمند سیالات کردیم.

وی ادامه داد: در ادامه این مسیر با بهره مندی از پرسنل کارآزموده، نرم افزارهای پیشرفته طراحی و شبیه سازی روز و دستگاه های مدرن CNC به صورت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت انواع شیرآلات ایمنی فعالیت کردیم.

گلستانه طراحی و تولید کنترل ولو در مدل های مختلف، انواع رگولاتور با عملگر مستقیم و پایلوت دار، شیرآلات ایمنی فشار و خلأ و دما، شیرآلات قطع و وصل اضطراری ؛ بدون محدودیت در سایز، کلاس فشار و شرایط فرآیندی زا از جمله محصولات تولیدی این شرکت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی شیرآلات هوشمند مورد نیاز صنعت نفت و گاز

بومی سازی شیرآلات هوشمند مورد نیاز صنعت نفت و گاز