مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:172020-04-26اقتصادي

رایزنی برای پرداخت سود سهامداران بورسی از طریق سجام


مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از رایزنی برای توزیع سود سهامداران بورسی از طریق سجام خبر داد و گفت: در حال الزام شرکت ها به پرداخت سود از طریق سجام هستیم که سهامداران سود خود را از طریق شماره حسابی که در سجام وارد کرده اند پرداخت کنند.

- مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از رایزنی برای توزیع سود سهامداران بورسی از طریق سجام خبر داد و گفت: در حال الزام شرکت ها به پرداخت سود از طریق سجام هستیم که سهامداران سود خود را از طریق شماره حسابی که در سجام وارد کرده اند پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فهیمی در مراسم آیین بهره برداری از سامانه احراز هویت سجام در شعب منتخب بانک صادرات ایران با تاکید بر این که تلاش داریم سفره بازار سرمایه را گسترده تر کنیم اظهار کرد: برای این منظور به صورت جدی همکاری همه جانبه خود با نهادهای مالی بزرگ و برنددار کشور را گسترش خواهیم داد تا خدمات بازار سرمایه از طریق شبکه گسترده بانکی در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: از طریق شبکه بانکی خدمات بازار سرمایه به هموطنان در اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با اشاره به بهره برداری از سامانه احراز هویت سجام در شعب منتخب بانک صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای پرداخت سود سهامداران بورسی از طریق سجام

رایزنی برای پرداخت سود سهامداران بورسی از طریق سجام