مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-04-26اقتصادي

افزایش کرایه تاکسی فعلا ممنوع


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با اشاره به ارسال نرخ کرایه پیشنهادی به شورای شهر، گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی هنوز مصوب نشده و تا آن زمان رانندگان حق افزایش نرخ کرایه را ندارند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با اشاره به ارسال نرخ کرایه پیشنهادی به شورای شهر، گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی هنوز مصوب نشده و تا آن زمان رانندگان حق افزایش نرخ کرایه را ندارند.

سجاد سلیمانی اظهار کرد: تاکنون هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه نداشته ایم و همچنان کرایه های سال گذشته مبنای عمل است.

وی افزود: نرخ کرایه سال جدید به شورای اسلامی شهر کرمانشاه پیشنهاد شده، اما تا زمانی که از طریق مراجع رسمی نرخ جدید مورد تأیید قرار نگیرد، همچنان نرخ سال گذشته مبنای اخذ کرایه از مسافرین خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه تصریح کرد: به محض اعلام نرخ جدید اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد، اما تا زمان تأیید و اعلام نرخ جدید رانندگان حق افزایش کرایه ها را ندارند.

این مسئول بیان داشت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و سازمان تاکسیرانی، با توجه به شیوع ویروس کرونا رانندگان در صندلی عقب تنها مجاز به سوارکردن دو مسافر هستند و حق افزایش قیمت هم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کرایه تاکسی فعلا ممنوع

افزایش کرایه تاکسی فعلا ممنوع