مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-04-26دانش

جزییات بخشودگی شهریه برای دانشجویان ارشد و دکتری/ شرایط ویژه برای تقسیط شهریه


دانشگاه تربیت مدرس با اعلام مصوبه ای، وضعیت پرداخت شهریه دانشجویان این دانشگاه برای نیم سال دوم سال تحصیلی 98-99 را تعیین تکلیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: در خصوص تسهیل و ارائه تخفیف به دانشجویان شهریه پرداز در نیم سال دوم سال تحصیلی 98 – 99 (شرایط اضطراری شیوع ویروس کرونا) و دانشجویانی که مشمول پرداخت شهریه تمدید سنوات تحصیل و سنوات مازاد می شوند مطرح و پس از بحث و بررسی مورد تصویب قرار گرفت.

براساس این تصمیم با توجه به سیاست های ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر عدم بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به صورت مجازی تا رفع این مشکل و محدودیت حضور دانشجویان در دانشگاه مقرر شد دانشجویان شهریه پرداز مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری (به جز دانشجویان دوره یادگیری الکترونیکی) که در نیم سال دوم سال تحصیلی 98 – 99 نسبت به اخذ واحد درسی شرکت در کلاس های مجازی و اتمام واحد درسی خود اقدام کنند تا سقف 50 درصد تخفیف شهریه ترم یا شهریه ثابت و متغیر در نیم سال فوق بهره مند می شوند.

(البته تاکید شده این مصوبه برای تصویب نهایی به دبیرخانه هیات امنا ارسال شود.

) براساس این تصمیم شهریه تمدید سنوات تحصیلی و شهریه سنوات مازاد دانشجویان از ابتدای اسفندماه سال 1398 تا زمان بازگشایی مجدد دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بخشودگی شهریه برای دانشجویان ارشد و دکتری/ شرایط ویژه برای تقسیط شهریه

جزییات بخشودگی شهریه برای دانشجویان ارشد و دکتری/ شرایط ویژه برای تقسیط شهریه