مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-04-26سياسي

توزیع 2 هزار بسته معیشتی ضیافت همدلی در بابل


همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 2 هزار بسته معیشتی رزمایش ضیافت همدلی از محل موقوفات شهرستان بابل تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در راستای رزمایش ضیافت همدلی از محل اجرای نیات موقوفات شهرستان بابل 2 هزار بسته معیشتی تهیه و از آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بین نیازمندان بابلی توزیع شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین توزیع بسته های معیشتی رزمایش ضیافت همدلی که با حضور امام جمعه بابل در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اوقاف مازندران در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان 12 هزار بسته معیشتی را بین مددجویان استان توزیع کند.

وی افزود: افراد مددجو با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بسیج شناسایی شده و بسته های معیشتی در اختیار آنها قرار داده می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران رزمایش ضیافت الهی را گامی مهم برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک مومنانه به خانواده های نیازمند دانست و تصریح کرد: اوقاف مازندران با بسیج امکانات، توانمندی ها و ظرفیت اجتماعی بقاع متبرکه به جبهه محرومیت زدایی پیوسته و تلاش می کند گامی مهم و اثرگذار بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار بسته معیشتی ضیافت همدلی در بابل

توزیع 2 هزار بسته معیشتی ضیافت همدلی در بابل