مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-26سياسي

هشدار دادستان یزد در مورد احتمال افزایش شکایات بین اصناف در پساکرونا


احتمالاً در پساکرونا، شکایات بین اصناف در حوزه های مختلف همچون چک، قرارداد و سایر موارد افزایش پیدا می کند که مدیریت این حوزه بدون تشکیل پرونده قضایی نیازمند حضور فعلانه اتاق اصناف در این عرصه است.

- ایسنا/یزد دادستان عمومی و انقلاب گفت: احتمالاً در پساکرونا، شکایات بین اصناف در حوزه های مختلف همچون چک، قرارداد و سایر موارد افزایش پیدا می کند که مدیریت این حوزه بدون تشکیل پرونده قضایی نیازمند حضور فعلانه اتاق اصناف در این عرصه است.

محمدرضا حدادزاده در نخستین نشست از سلسله نشست های ارتباط با نخبگان و اقشار اجتماعی که با حضور نمایندگان اصناف و بازاریان برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این سلسله نشست ها، فرصتی برای ارتباط بیشتر با آحاد جامعه و اقشار مختلف است تا با شنیدن مشکلات، پیشنهادات و راهکارهای آنان، برنامه هایی اثر گذار برای غلبه بر مشکلات و موانع پیشرفت و توسعه به ویژه حمایت قضایی بر محور رونق و جهش تولید تدوین شود.

وی با تقدیر از همراهی اصناف و بازاریان در بحث مقابله با کرونا، گفت: احتمالاً در پساکرونا، شکایات بین اصناف در حوزه های مختلف همچون چک، قرارداد و سایر موارد افزایش پیدا می کند که مدیریت این حوزه بدون تشکیل پرونده قضایی نیازمند حضور فعلانه اتاق اصناف در این عرصه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان یزد در مورد احتمال افزایش شکایات بین اصناف در پساکرونا

هشدار دادستان یزد در مورد احتمال افزایش شکایات بین اصناف در پساکرونا