مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 09:062020-04-26فرهنگي

انتشار «آلیس در سرزمین معماها»/ دنیای خیال انگیز


مجموعه دوجلدی «آلیس در سرزمین معماها» نوشته ریموند اسمولیان و ترجمه حسام سبحانی طهرانی و صهبا ثابت قدم جهرمی در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

- مجموعه دوجلدی آلیس در سرزمین معماها نوشته ریموند اسمولیان و ترجمه حسام سبحانی طهرانی و صهبا ثابت قدم جهرمی در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بدون شک اغلب کودکان و نوجوانان با داستان خیال انگیز آلیس در سرزمین عجایب نوشته لوییس کارول آشنا هستند.

آلیس در سرزمین عجایب و ادامه آنکه آن سوی آیینه نام دارد نه تنها در عرصه چاپ کتاب بلکه در دیگر عرصه های هنر از جمله فیلم، موسیقی، پویا نمایی، عکاسی و نقاشی تأثیر گذار بوده اند و دستیابی به هر کدام از این هنرها کمک شایانی به شناخت سرزمین خیالی آلیس می کند.

اما آشنایی با مجموعه دو جلدی معمایی که برگرفته از ماجراها و شخصیت های این داستان است هم می تواند شما را به دنیای خیال انگیز آلیس ببرد.

مجموعه دو جلدی، آلیس در سرزمین معماها با نام های سرزمین عجایب و آن سوی آیینه از جمله کتاب های سرگرم کننده و در عین حال آموزنده ای در جهت آموزش ریاضی و علوم هستند که در انتشارات مدرسه به چاپ رسیده اند.

ریموند اسمولیان در این دو کتاب با مجموعه ای از معماهای چالش برانگیز خواننده را به دنیای آشنا و خیال انگیز آلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «آلیس در سرزمین معماها»/ دنیای خیال انگیز

انتشار «آلیس در سرزمین معماها»/ دنیای خیال انگیز