مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-26اقتصادي

توزیع بیش از 280 تن کالای اساسی با نرخ دولتی در کاشان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از 280 تن کالای اساسی با نرخ دولتی در کاشان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مسعود خاندایی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان کاشان با بیان اینکه هم اکنون با توجه به شیوع کرونا و مشکلات مردم در وضعیت جنگ اقتصادی قرار داریم، اظهار داشت: فرمانداری کاشان برای تنظیم بازار شب عید شهروندان کاشانی از ابتدای اسفند سال گذشته تا ابتدای اردیبهشت سال جاری حدود 300 تن میوه جات شامل سیب و پرتغال و همچنین برنج با نرخ دولتی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان توزیع کرده است.

وی همچنین با اشاره به توزیع بیش از 280 تن کالای اساسی در بین شهروندان کاشانی در ماه مبارک رمضان ابراز داشت: این مواد که به منظور تأمین بخشی از نیازهای مردم است، شامل برنج و شکر می باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با بیان برخی از تصمیم گیری ها برای نرخ کالاهای مورد نیاز شهروندان کاشانی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: یکی از این محصولات زولبیا و بامیه است که مصوب شد با قیمت هر کیلو 200 هزار ریال برای فروش به مردم عرضه شود.

رفع مشکلات صاحبان صنایع گلاب گیری کاشان وی همچنین با اشاره به شیوع کرونا و فرارسیدن فصل گلاب و گلاب گیری در منطقه کاشان خاطرنشان کرد: طی جلسات متعددی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 280 تن کالای اساسی با نرخ دولتی در کاشان

توزیع بیش از 280 تن کالای اساسی با نرخ دولتی در کاشان