مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-04-26سياسي

تحقق 71 درصدی برنامه های مدیریتی رودسر


فرماندار رودسر با تأکید بر لزوم توجه بیشتر مدیران ادارات و دستگاه ها در جهت تحقق برنامه های این شهرستان گفت: در سال گذشته 71.

5 درصد برنامه های شهرستان رودسر اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حسین اسماعیل پور ظهر امروز در نخستین نشست شورای اداری امسال شهرستان رودسر در سالن اجتماعات این فرمانداری با اشاره به نام گذاری سال با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: مدیریت شهرستان در برنامه ریزی های خود در جهت لبیک به فرمایش رهبر و عملیاتی کردن شعار سال تلاش می کند و اهتمام مسؤولان دستگاه ها نیز در این راستا امری ضروری است.

وی با بیان اینکه بحث بحران کرونا در رودسر با کمک نیروهای مردمی، خیرین، رسانه ها و دستگاه های امنیتی بسیار جدی و سخت دنبال شد تا با کمترین آسیب مدیریت شود، افزود: ما باید قدردان نیروهای مردمی و خیرین گمنامی باشیم چه در بحران کرونا و چه امروز در کار مؤمنانه رزمایش مواسات جهادی وارد میدان شدند تا همنوعان خود را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه بحران کرونا هنوز تمام نشده و لازم است تا نکات بهداشتی به صورت جدی دنبال شود، بیان کرد: خوشبختانه با رعایت بهداشت فردی و فاصله اجتماعی توسط مردم در پیک جدید کرونا، شهرستان رودسر زیاد درگیر نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 71 درصدی برنامه های مدیریتی رودسر

تحقق 71 درصدی برنامه های مدیریتی رودسر