مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-04-26سياسي

اجرای طرح تحول سلامت، آمادگی کشور را در برابر کرونا افزایش داد


امام جمعه ماسال با اشاره به شمار بالای تلفات انسانی در پس شیوع کرونا افزود: اجرای طرح هایی قبل از شیوع کرونا نظیر طرح تحول سلامت موجب شد تا ما آمادگی بیشتری در مواجهه با این ویروس که دنیا در مقابله با آن عاجر ماند، - ایسنا/گیلان امام جمعه ماسال با اشاره به شمار بالای تلفات انسانی در پس شیوع کرونا افزود: اجرای طرح هایی قبل از شیوع کرونا نظیر طرح تحول سلامت موجب شد تا ما آمادگی بیشتری در مواجهه با این ویروس که دنیا در مقابله با آن عاجر ماند، داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی، امام جمعه شهرستان ماسال امروز در ستاد مقابله با کرونا شهرستان ماسال که در سالن اجلاس فرمانداری ماسال برگزار شد، با تبریک هفته سلامت و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با دعا و توکل بر خدا در ماه مبارک به زودی جوامع بشری از جمله ایران اسلامی از شر ویروس کرونا رها می شود.

امام جمعه ماسال با اشاره به اذعان جوامع بین المللی مبنی بر عملکرد مثبت ایران در مقابله با کرونا ویروس، گفت: در حوزه درمان توانسته ایم پیشرفت های خوبی داشته باشیم و این مهم توانست ایران را در مرتبه چهارم جهانی قرار دهد.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه منابع اختصاص یافته در حوزه بهداشت و درمان گفت: یک میلیارد یورویی که از صندوق ذخیره ارزی با اذن رهبری برداشته شده باید در حوزه تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تحول سلامت، آمادگی کشور را در برابر کرونا افزایش داد

اجرای طرح تحول سلامت، آمادگی کشور را در برابر کرونا افزایش داد