مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-04-26پزشكي

تشریح اقدامات سازمان انرژی اتمی در مقابله با ویروس کرونا


معاون سازمان انرژی اتمی ایران و رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای اقدامات این سازمان در مقابله با ویروس کرونا در همراهی با کادر درمانی کشور را تشریح کرد.

- معاون سازمان انرژی اتمی ایران و رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای اقدامات این سازمان در مقابله با ویروس کرونا در همراهی با کادر درمانی کشور را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جواد کریمی ثابت، در گفت وگویی به منظور تشریح فعالیت های این سازمان در زمینه مقابله با ویروس کووید-19، ضمن قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش های تمامی ارکان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به خصوص کادر درمانی کشور برای اقدامات مختلف مقابله با اپیدمی ویروس کرونا (کووید-19) به تشریح مهمترین اقدامات اخیر این سازمان در استفاده از ظرفیت های فن آوری هسته ای در حوزه سلامت مردم پرداخت.

معاون سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: همه بخش های سازمان انرژی اتمی ایران از جمله پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای، کمک به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اقدامات مختلف مقابله با اپیدمی ویروس کرونا (کووید-19) را وظیفه خود دانسته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

به گفته کریمی ثابت، به کارگیری تمامی ظرفیت های مراکز پرتودهی سازمان، شامل مرکز پرتودهی الکترون یزد، مرکز پرتودهی تابش گاما تهران و مرکز پرتودهی تابش گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات سازمان انرژی اتمی در مقابله با ویروس کرونا

تشریح اقدامات سازمان انرژی اتمی در مقابله با ویروس کرونا