مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-04-26اجتماعي

جشنواره قصه نویسی مجازی برای دانش آموزان ابتدایی قم برگزار می شود


معاون اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به برگزاری جشنواره قصه نویسی برای دوره ابتدایی در قم، گفت: دانش آموزان تا 15 اردیبهشت فرصت دارند آثار خود را در فضای مجازی ارسال کنند.

- ناصر حمزه ای در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا از طرف هسته های مشاوره نواحی و مناطق، گروهی در فضای مجازی ایجاد شده تا دانش آموزان مدارس متوسطه دوم (پایه چهارم) ارتباط مشاوره ای جهت راهنمایی و مشاوره و کاهش استرس داشته باشند.

وی گفت: اطلاع رسانی مداوم متن و فیلم آموزشی در فضای رواق قم ویژه مدیران و مربیان پرورشی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: دوره مجازی ضمن خدمت با موضوع پیشگیری از بیماری های حاد تنفسی برای فرهنگیان برگزار شده است.

وی گفت: ارائه مطالب در حوزه فرهنگی و هنری در کانال های مدارس این استان از جمله ارسال سرودها، فیلم های کوتاه دانش آموزی و برگزاری مسابقات مختلف نقاشی و ارسال داستان های کوتاه متنی و معرفی لینک رمان های صوتی به دانش آموزان از دیگر برنامه های انجام گرفته طی این مدت با توجه به شیوع ویروس کرونا بوده است.

حمزه ای ابراز کرد: دوره چهل روزه حفظ جز 30 به صورت مجازی (چله حفظ) در مدارس از طریق ارسال صوت در فضای مجازی در حال انجام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قصه نویسی مجازی برای دانش آموزان ابتدایی قم برگزار می شود

جشنواره قصه نویسی مجازی برای دانش آموزان ابتدایی قم برگزار می شود