مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-04-26حوادث

دستگیری 9 سارق و کشف 20 فقره سرقت در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 9 سارق و کشف 20 فقره در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ محمد باقر سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در شهرستان ملایر بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و کلانتری های شهرستان ملایر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی و هماهنگی با دستگاه قضایی، 5 طرح ضربتی در نقاط از پیش تعیین شده اجرا شد.

وی بیان کرد: در این ارتباط مأموران پلیس آگاهی یک سارق داخل خودرو را با اعتراف به 5 فقره سرقت داخل خودرو و 2 سارق موتورسیکلت را با 2 فقره سرقت دستگیر کردند و 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز از متهمان کشف شد.

سرهنگ سلگی در ادامه، افزود: در ادامه اجرای این طرح، مأموران کلانتری 11 نیز یک سارق اماکن خصوصی را با 6 فقره سرقت و یک سارق دوچرخه را نیز با اعتراف به 3 فقره سرقت دوچرخه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه سخنان خود، افزود: در همین راستا مأموران کلانتری 13 نیز با انجام کار اطلاعاتی دقیق 3 سارق اماکن خصوصی و یک سارق محتویات داخل خودرو را دستگیر کردند که در بازجویی های فنی و تخصصی، به 3 فقره سرقت اماکن خصوصی و یک فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 9 سارق و کشف 20 فقره سرقت در ملایر

دستگیری 9 سارق و کشف 20 فقره سرقت در ملایر