مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-04-26حوادث

بازار داغ رمالان و فالگیران اینترنتی/فریب شیادان را نخورید


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در خصوص سوءاستفاده رمالان و فالگیران اینترنتی در فضای مجازی به شهروندان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احسان آنقی اظهار کرد: یکی از مهم ترین شگردهایی که کلاه برداران و مجرمان از آن سوءاستفاده می کنند، اعتماد به نفس بالا، فن بیان خوب، جلب اعتماد مشتری و ارائه فهرستی از خدمات متنوع با عنوان فال گیری، رمالی و پیشگویی است.

وی بیان کرد: این افراد با بیان چند جمله می توانند مشتریان خود را تا ساعت ها و حتی روزها شاد و به زندگی امیدوار کنند یا با گفتن جمله ای تأثیرگذار ذهن و روح آن ها را برهم بریزند و حتی آنان را نسبت به اطرافیان و حتی نزدیکانشان بدبین کرده تا با انتخاب انواع و اقسام القاب جذاب برای خودشان، درآمدهایی بالا و نامشروع کسب کنند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: کاربران باید با ارتقای سطح سواد رسانه ای خود به تبلیغاتی که از طریق فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی منتشر می شود، اعتماد نکرده و فریب این افراد را نخورند، چراکه در نهایت آسیب های ناشی از این گونه کلاه برداری ها، اعتیاد به فال و ایجاد مشکلات روحی و روانی و از سوی دیگر از هم پاشیدگی خانواده ها و ضررهای مالی و آسیب های جانی را برای آن ها به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ رمالان و فالگیران اینترنتی/فریب شیادان را نخورید

بازار داغ رمالان و فالگیران اینترنتی/فریب شیادان را نخورید