مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 11:302020-04-26سياسي

ارائه بیش از 50 هزار نوع آزمون در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی


مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به وجود 12 هزار دستگاه آزمایشگاهی در این شبکه گفت: در این شبکه بیش از 50 هزار نوع آزمون آزمایشگاهی اجرایی می شود.

- مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به وجود 12 هزار دستگاه آزمایشگاهی در این شبکه گفت: در این شبکه بیش از 50 هزار نوع آزمون آزمایشگاهی اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا اسدی فرد با اشاره با اشاره به تلاش های انجام شده برای بهره برداری از تجهیزات آزمایشگاهی موجود در کشور، یاداور شد: آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری با برگزاری آزمون های تخصصی تلاش می کند تا هم نیروی انسانی این حوزه را آموزش دهد و هم استفاده از توان تجهیزاتی را صددرصدی کند.

اسدی فرد ادامه داد: بر این اساس بیش از 12 هزار دستگاه آزمایشگاهی از 550 در کشور مرکز در شبکه به اشتراک گذاشته شده است که اگر از این توان به خوبی استفاده کنیم بخش بزرگی از نیازهای کشور را پاسخ خواهیم داد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری یادآور شد: تاکنون بیش از 550 مجموعه آزمایشگاهی عضو شبکه شده اند که این اعضاء بیش از 12 هزار دستگاه خود را در شبکه فناوری های راهبردی به اشتراک گذاشته اند و بیش از 50 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 50 هزار نوع آزمون در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

ارائه بیش از 50 هزار نوع آزمون در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی