مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 12:152020-04-26سياسي

رابطه دولت-ملت به قبل و بعد از کرونا تقسیم خواهد شد


ملت» به قبل و بعد از کرونا تقسیم خواهد شد.

- یک عضو شورای شهر تهران گفت: رابطه دولت-ملت به قبل و بعد از کرونا تقسیم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهربانو امانی در جریان دویست و دهمین جلسه شورا ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سالروز شوراها تاکید کرد: واقعیت اینست که در این روزهای پر مسؤولیت، دوشادوش دولت و بخش درمان، شوراها و شهرداری ها وظایف سنگینی بر عهده دارند و می توانند نقش کلیدی در کیفیت مدیریت بحران کرونا ایفا کنند.

وی ادامه داد: در جهان حاضر بیش از نیمی از مردم در شهرها و در تراکم و پویایی بالا زندگی می کنند و بحران کرونا، بیش از پیش نشان داد که کیفیت جامعه ، اهمیت بسیار بالایی در کیفیت زندگی شخصی افراد دارد.

امانی با تاکید بر اینکه کورنا نقش دولت ها در اداره اجتماع را پررنگ تر کرده است، گفت: رابطه دولت-ملت به قبل و بعد از کرونا تقسیم خواهد شد و منظورم از دولت، صرفاً دولتهای مرکزی نیست که اتفاقاً دولت های محلی است.

از یکسو، در دوران پسا کرونا، مردم خواهند پذیرفت ومطالبه خواهند کرد که جامعه باید بیش از گذشته مدیریت و کنترل شود و دولت ها و قدرت سیاسی، اقتدار بیشتری خواهند یافت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، این تمایل، قطعاً به نفع دموکراسی نخواهد بود و حکومت مردم را بر مردم، دچار پسرفت تاریخی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه دولت-ملت به قبل و بعد از کرونا تقسیم خواهد شد

رابطه دولت-ملت به قبل و بعد از کرونا تقسیم خواهد شد