مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-04-26سياسي

سپاه با بسیج تمام امکانات به مردم خدمت می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امروز در شرایط بحرانی کرونا، سپاه مانند همیشه در کنار مردم است و تمام امکانات و ظرفیت هایش را برای مقابله با کرونا بسیج کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش اقبال عصر امروز در مراسم آغاز مرحله اول رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه بیت المقدس در کردستان اظهار کرد: در ماه نور و رحمت توفیق حضور در رزمایشی را پیدا کرده ایم که توسط سبزپوشان سپاه بیت المقدس برای کمک به اقشار نیازمند در این شرایط سخت برگزار شده است.

وی از سپاه پاسداران به عنوان نهادی همیشه در صحنه نام برد و اظهار کرد: امروز سپاه مانند همیشه در کنار مردم است و با بسیج تمام ظرفیت ها به میدان جنگ علیه ویروس کرونا آمده است.

وی گفت: سپاه انقلاب اسلامی ایران در این شرایط حساس و سخت حاکم بر جامعه مثل همیشه در میدان حاضر بوده و در کنار خیرین در راستای کمک به قشر نیازمند در ماه رمضان به بهترین شکل ممکن نقش آفرینی کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: با بسیج همگانی و هماهنگی و همدلی که بین نهادهای حمایتی و غیره و در راس آنها سپاه بیت المقدس در  سطح استان شاهد هستیم اقدامات بسیار خوبی در زمینه کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه با بسیج تمام امکانات به مردم خدمت می کند

سپاه با بسیج تمام امکانات به مردم خدمت می کند