مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 19:502020-04-26پزشكي

ارائه خدمات تامین اجتماعی به 61 بیمار مبتلا به کرونا در همدان


مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از ارائه خدمات درمانی به 61 بیمار مبتلا به کرونا در همدان خبر داد.

- علیرضا صفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در خصوص مقابله با بیماری کووید 19 اظهار کرد: با شیوع این ویروس جلسات کمیته استانی در ستاد مدیریت درمان استان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات منظم کمیته های مقابله با کرونا در واحدهای درمانی تابعه به ویژه بیمارستان آتیه همدان و غرضی ملایر گفت: در جلسات مرکز بهداشت شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی همدان با موضوع آمادگی مقابله با کرونا ویروس شرکت کردیم که البته سایر هماهنگی ها از پنجم اسفندماه سال گذشته به بعد غیر حضوری بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان به بازدیدهای سرزده از مراکز تابعه نسبت به اطمینان از رعایت دستورالعمل های مرتبط با مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: توزیع پمفلت و بنر و مطالب آموزش همگانی مرتبط با پیشگیری از بیماری بین مراجعین مراکز درمانی و توزیع مواد آموزشی تخصصی برای آموزش غیر حضوری کارکنان از جمله اقدامات بود.

وی با اشاره به ایجاد ارتباط و پیگیری مستمر با دانشگاه علوم پزشکی همدان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای تهیه وسایل حفاظت فردی سهمیه ای گفت: 47 تخت بستری شامل 9 تخت ایزوله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات تامین اجتماعی به 61 بیمار مبتلا به کرونا در همدان

ارائه خدمات تامین اجتماعی به 61 بیمار مبتلا به کرونا در همدان