مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 00:052020-04-26ورزشي

استفاده از شبیه ساز قایقرانی برای ورزشکاران معلول در شرایط کرونایی


سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: در شرایط کرونایی که امکان تمرینات آبی برای قایقرانان معلول وجود ندارد، با کمک فدراسیون قایقرانی سعی کردیم با استفاده از سیستم های اکومتری (دستگاه شبیه ساز قایقرانی) ورزشکاران را از نظر تکنیکی و تاکتیکی آماده کنیم.

- سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: در شرایط کرونایی که امکان تمرینات آبی برای قایقرانان معلول وجود ندارد، با کمک فدراسیون قایقرانی سعی کردیم با استفاده از سیستم های اکومتری (دستگاه شبیه ساز قایقرانی) ورزشکاران را از نظر تکنیکی و تاکتیکی آماده کنیم.

مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی اردوهای تیم ملی برای حفظ آمادگی ورزشکاران سعی کردیم از اواسط فروردین تمرینات آنها را از منزل پیگیری کنیم تا از نظر بدنی دچار افت نشوند.

وی افزود: برای این که قایقرانان از نظر تمرینات آبی نیز دور نمانند با کمک فدراسیون قایقرانی تعدادی دستگاه اکومتری یا دستگاه شبیه ساز قایقرانی که امکان انجام تمرینات مشابه در آب را برای ورزشکاران فراهم می کند در اختیار قایقرانان معلول قرار دادیم که در کنار انجام تمرینات بدنسازی، از تمرینات آبی نیز غافل نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از شبیه ساز قایقرانی برای ورزشکاران معلول در شرایط کرونایی

استفاده از شبیه ساز قایقرانی برای ورزشکاران معلول در شرایط کرونایی