مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-04-27اجتماعي

هشدار سطح زرد هواشناسی برای وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان


معاون هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر امروز وزش باد شدید نواحی مرکزی و جنوبی استان را فرا می گیرد و در نقاط مستعد منجر به خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هواشناسی سیستان و بلوچستان، دوست محمد کلیم با اشاره به صدور هشدار سطح زرد اظهار داشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از بعد از ظهر امروز وزش باد به نسبت شدید تا شدید شهرستان های زاهدان، خاش، ایرانشهر (بزمان)، دلگان، سراوان را فرا گیرد و در نقاط مستعد موجب خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود وزش این باد در روز سه شنبه موجب کاهش دید افقی در محورهای مواصلاتی منتهی به استان کرمان نیز شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از احتمال وقوع بارش های پراکنده در استان خبر داد و گفت: دوشنبه در نیمه شمالی استان و ارتفاعات جنوب شرق شرایط برای افزایش ابر و بارش پراکنده باران مهیاست کلیم افزود: بارش های امروز ناچیز و پراکنده پیش بینی می شود که ممکن است به صورت نقطه در برخی نواحی ببارد.

وی در ادامه به شرایط دمایی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته هامون با دمای 42 درجه سلسیوس گرم ترین شهر استان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سطح زرد هواشناسی برای وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

هشدار سطح زرد هواشناسی برای وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان