مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-04-27فرهنگي

«مسافر» به شهدای مدافع سلامت کشور تقدیم شد


«مسافر» نام اثری هنری از هنرمندان شهرستان اردکان است که در قالب نماهنگ و فیلم کوتاه به پاس احترام به شهدای مدافع سلامت در مسیر مبارزه با ویروس کرونا ساخته شد.

- ایسنا/یزد مسافر نام اثری هنری از هنرمندان شهرستان اردکان است که در قالب نماهنگ و فیلم کوتاه به پاس احترام به شهدای مدافع سلامت در مسیر مبارزه با ویروس کرونا ساخته شد.

علی رضا طحان زاده طراح این نماهنگ در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: مسافر یک نذر فرهنگی بود که در قالب نماهنگ و فیلم کوتاه به پاس احترام به شهدای مدافع سلامت در مسیر مبارزه با ویروس کرونا در مؤسسه فرهنگی هنری آوای کویر ساخته شد.

تهیه کننده این فیلم کوتاه خاطرنشان کرد: درد و اندوه و جدایی های ناخواسته ای که این درد عالم گیر برای کادر بهداشت و درمان در سراسر دنیا مخصوصاً ایران عزیزمان ایجاد کرد، نقطه ای است که شاید کمتر مورد توجه قرار گیرد و ما سعی کردیم بخشی از این درد را قالب نماهنگ احساسی بیان کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این کار کوتاه که با بازی و کارگردانی مجید هاتفی ، نقش آفرینی فریبا هادی زاده و هستی فتوحی همراه است، با حمایت موسسه آوای کویر در اردکان تولید شده و تاکنون مورد استقبال رسانه های مجازی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مسافر» به شهدای مدافع سلامت کشور تقدیم شد

«مسافر» به شهدای مدافع سلامت کشور تقدیم شد