مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-04-27اقتصادي

نیمی از مشاغل مددجویان اصفهانی در معرض آسیب های شرایط کرونایی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: 29 هزار و 249 کسب و کار معادل 53 درصد از طرح های اشتغال تحت نظارت کمیته امداد اصفهان در معرض آسیب های احتمالی شرایط کرونایی اقتصاد قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا کیانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 55 هزار و 101 طرح اشتغال مددجویی در چرخه بازرسی و نظارت این نهاد قرار دارند، گفت: 29 هزار و 249 کسب و کار معادل 53 درصد از این طرح ها که در حوزه مشاغل خدماتی، تولیدی، صنایع دستی و حمل نقل قرار دارند، در معرض آسیب های احتمالی شرایط کنونی قرار دارند و امکان این هست که این کسب و کارهای نوپا با ضرر و زیان مواجه شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه 47 درصد دیگر از طرح های اجرا شده مددجویان اصفهانی در حوزه کشاورزی، دامداری و شیلات هستند، گفت: خوشبختانه این طرح ها در شرایط کنونی از آسیب های اساسی که می تواند بنیاد کسب و کار مددجو را به هم بریزد، تا حدود زیادی مصون هستند.

وی با اشاره به اقدامات این نهاد برای حمایت از اشتغال مددجویان در این شرایط، گفت: پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون کمک بلاعوض به 5000 خانواری که شغل و کسب و کارشان از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده، آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مشاغل مددجویان اصفهانی در معرض آسیب های شرایط کرونایی

نیمی از مشاغل مددجویان اصفهانی در معرض آسیب های شرایط کرونایی