مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-04-27اقتصادي

از کاهش تقاضای مرغ تا انتقال پرنده فروشان بازار مظفریه


رییس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه تقاضای مرغ در بازار نسبت به مدت مشابه سال گذشته به شدت کاهش یافته است، گفت: مرغ فروشان همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی فعالیت می کنند.

- جواد عاشوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده 9000 تا 10 هزار و 500 تومان است اما به علت شیوع کروناویروس و تعطیلی رستوران ها و مهمانی ها خرید کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: تمامی واحدهای مرغ فروشی همدان از مرکز بهداشت کد بهداشتی را دریافت کرده و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی فعالیت می کنند اما همچنان قطعه بندی مرغ در واحدهای عرضه ممنوع است.

وی با بیان اینکه فروش تخم مرغ در واحدهای عمده فروشی به صورت کیلویی انجام می شود، یادآور شد: تمامی واحدهای عمده فروشی تخم مرغ را به صورت کیلویی عرضه می کنند اما متأسفانه در سوپرمارکت ها به صورت دانه ای و شانه ای فروخته می شود.

رییس اتحادیه مرغ و ماهی همدان ادامه داد: در حال حاضر هر شانه تخم مرغ به قیمت 15 تا 20 هزار تومان و هر کیلو تخم مرغ بین 7800 تا 8500 تومان فروخته می شود.

وی از انتقال پرنده فروشان بازار مظفریه به بازارچه موقت خبر داد و خاطرنشان کرد: 32 واحد پروانه دار پرنده فروشی در بازار مظفریه فعالیت داشتند که به علت کنترل و جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کاهش تقاضای مرغ تا انتقال پرنده فروشان بازار مظفریه

از کاهش تقاضای مرغ تا انتقال پرنده فروشان بازار مظفریه